Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    FAQ

    Algemene vragen

    • Is er een winkel die ik kan bezoeken?
      Ja, na afspraak. Producten kunnen na afspraak opgehaald worden. 
    • Zijn de aquarium artikelen op voorraad?
      De meeste producten in onze webshop zijn op voorraad.

     

    Betalingen

     

    • Ik kreeg een foutmelding tijdens het betalen, wat nu?
      Soms zijn er storingen met de betalingsmodule, u kunt via uw account uw order opzoeken en opnieuw openen en de betaling opnieuw uitvoeren via 'Nu betalen'.
    • Als ik mijn bestelling kom afhalen, kan ik dan pinnen?
      Nog niet, je kan wel betalen via de bankcontact app of Payconiq.

     

    Verzendingen

     

    • Verzenden jullie ook als het vriest?
      Ja, wij verzenden het hele jaar door, wanneer er vorst wordt verwacht, kunnen wij een heatpack toevoegen aan uw bestelling. Deze houdt uw bestelling alleen vorstvrij, zo kunnen de planten niet bevriezen.
    • Ik kreeg een e-mail met een verzendbevestiging, hoelang duurt het voordat de bestelling binnen is?
      Wanneer u deze e-mail ontvangt, kunt u binnen 24 uur uw bestelling verwachten.
    • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
      Ja, dit is mogelijk, wanneer uw bestelling klaarstaat nemen wij contact met u op.

    • Help, mijn pakket is zwaar beschadigd!
      Geen paniek, neem direct contact met ons op dan zorgen wij dat alles netjes geregeld wordt.
      Wanneer u schade aan uw pakket heeft, graag een foto meesturen.
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking